Obserwatorzy

sobota, 13 lutego 2016

Z wizytą u Dody i Kubusia

Kochani dziś zapraszam was do stajni.Dla mnie jest to teraz codzienność,ale od niedawna.Wcześniej nie wiedziałam,że konie mogą być tak inteligentne.Oczywiście wiedziałam,że są to mądre zwierzęta,ale nie spodziewałam się,że są aż tak sprytne.Na przykład otwieranie wszelkich zamków Kubuś opanował do perfekcji.Filmik jest tez dostępny na fb:https://www.facebook.com/%C5%BBycie-na-wsi-332961426880454/
Zrobiłyśmy z moją koniarą kilka fajnych zdjęć,które chociaż w małym stopniu pokazują jakie to cudowne zwierzęta.
 Kubuś jest mistrzem otwierania furtek,karabińczyków i innych.Ile różnych sposobów musieliśmy wypróbować ,żeby nasz hucuł nie dostawał się do beczki z owsem :)
 Kto się czubi ten się lubi,konie jako zwierzęta stadne nie mogą żyć bez siebie.



 Całusy na dzień dobry i do widzenia to już tradycja i głaskanie po aksamitnych chrapkach.Dziękujemy za wizytę w naszej stajni.

3 komentarze: