Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lutego 2016

Meteorologiczna wiosna

Dzień dobry wszystkim odwiedzającym mojego bloga.Dziś 1 marca to pierwszy dzień meteorologicznej wiosny.Chociaż pogoda nie zawsze jest w tych marcowych dniach wiosenna,to przyroda już się budzi do życia po zimowym uśpieniu.Zachęcam was do obejrzenia zdjęć na których zwierzęta i przyroda już czują wiosnę .

 Widziałam też już żurawie i dzikie gęsi,ale na razie nie udało mi się zrobić zdjęć.



 Na pewno wszyscy zauważyliście,że dni stały się już dłuższe.Rano jest jaśniej i chętniej się wstaje z łóżka :)



Dziękuję za obejrzenie zdjęć i zainteresowanie się postem,zapraszam na kolejne już wkrótce.

13 komentarzy:

  1. Witam w blogowym świecie:))Zapowiada się interesująco :)
    Pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam też ptaki, kotki na naszej wierzbie, a dzis spadł śnieg :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu jak w garncu,coś czuje ,że to powiedzenie bedziemy często powtarzać :)

      Usuń
  3. Tak wiosnę już widać na Twoich zdjęciach. U mnie zakwitły przebiśniegi i krokusy. W oddali słychać żurawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też slychać,ale jeszcze nie widać.Pozdrawiam cieplutko ze wsi :)

      Usuń
  4. Oj poczułam zdecydowanie wiosnę. Koniki piękne-uwielbiam je:)
    ściskam i pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. U mnie było przez dwa dni zimowo.Już chcę się tej wiosny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. U mnie było przez dwa dni zimowo.Już chcę się tej wiosny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,chce się kolorów i słońca.Również pozdrawiam i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

      Usuń
    2. To prawda,chce się kolorów i słońca.Również pozdrawiam i zapraszam do ponownych odwiedzin :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, u mnie dzisiaj dopiero śnieg zaczął topnieć. :)

    OdpowiedzUsuń