Obserwatorzy

sobota, 20 lutego 2016

Wycieczka nad jezioro Żarnowieckie

Zapraszam  na wycieczkę po jeziorze Żarnowieckim ,nad którym miała powstać pierwsza w Polsce elektrownia jądrowa ,ale jej budowę przerwano w 1990 roku.Nad jeziorem możemy podziwiać kilka przystani ,a na nich kormorany i mewy.









Nadolanin,którym w sezonie letnim można przepłynąć się w rejs po jeziorze,które ma 16 m głębokości i powierzchni ponad 7 km .Jezioro ma plażę na której latem można wypocząć,piękny czysty brzeg do kąpieli dla dzieci i ławeczki w cieniu dla osób starszych.

8 komentarzy:

  1. Przepraszam nie opublokował się mój komentarz,wyszło tylko b:)))Wczoraj też napisałam komentarz ale chyba go zjadło:)Uwielbiam Nadole i pokazałaś je w piękny sposób.MAm tam dom i mogłabym mieszkać tam cały rok a nie tylko latem.Jak będziesz miała ochotę to zapraszam na mojego bloga:smakzycia1.blogspot.com.Niestety na dziś mało mnie tam,ale już postanowiłam że wracam.O Nadolu też pisałam,Będę do Ciebie zaglądać.tylko zamieśc na stronce możliwość obserwowania Twojego bloga,jest w opcjach na blogerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,na pewno zajrzę i postaram się zamieścić możliwość obserwowania bloga,pozdrawiam

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam w tych okolicach, a widzę, że pięknie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pieknie pokazałaś to miejsce :-) Pozdrawiam ciepło :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się podoba.Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nadole nad jeziorem Żarnowieckim na Pomorzu :) zapraszam ponownie na bloga :) i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń